пʼятницю, 13 травня 2016 р.

Свято Матері

Година шанування «Цілую ніжно материнські руки»

МАМА
Ще в колисці немовля
Слово «мама» вимовля.
Найдорожче в світі слово
Так звучить у рідній мові:
Мати, матінка, матуся,
Мама, мамочка, мамуся! –
Називаю тебе я,
Рідна ненечко моя!
                             В. Гринько

У травні, коли повертаються до рідного гнізда птахи, оновлюється природа, теплий весняний вітер приносить нам Свято Матері. Воно схоже на ніжну травневу квітку, від якої не хочеться відводити очей.
 Свято прийшло до нас із забуття, переживши нещадні заборони, й повертає нас душею до давніх традицій, щоб ми вміли проносити крізь усе життя шану до матері. А слово це для кожного українця символізує священну трійцю — рідну матір, матір-Україну та Матір-Богиню.
У цьому році це Свято відзначають 8 травня. З цієї нагоди у дитячій бібліотеці-філії №14 пройшла година шанування «Цілую ніжно материнські руки». 12 травня до нас завітали учні 3-«Б» класу СЗОШ №12.
«Для мене найрідніша, найближча – це моя рідна мама, - зазначила Яна Вельська. Вона лагідна, терпляча, найголовніша для мене людина».
 Лунали вірші про маму, пісні, привітання.

Працівники бібліотеки організували добірку книг «З родини йде життя людини».

Немає коментарів:

Дописати коментар